Nasze Zasady zwrotu towarów są częścią Zasad i warunków korzystania z naszych usług i powinny być rozumiane w odniesieniu do nich. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych Zasad w każdym momencie. 

NASZE ZASADY ZWROTU ZAKUPIONYCH TOWARÓW SĄ NAPRAWDĘ PROSTE

Sprawdź stan towaru bezpośrednio po jego otrzymaniu i zawsze przed użyciem. Upewnij się, że otrzymałeś numer autoryzacji zwrotu przed próbą zwrotu nam jakichkolwiek rzeczy. Masz prawo do zmiany zdania. Każdemu z nas się to już przytrafiło. Zamówiliśmy coś, a potem okazało się, że już tego nie potrzebujemy. Masz 14 dni na unieważnienie zamówienia w ramach naszego 14-dniowego okresu zwrotu zakupionego towaru, który rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu przesyłki.

To takie proste, proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami (patrz rozdział "Zwroty i refundacje"). Wszystkie towary należy zwracać nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, w którym zostały dostarczone. Po otrzymaniu towaru prosimy należycie dbać o niego w trakcie kontroli jego stanu, np. uważać, by nie naruszyć żadnych nalepek ani etykiet.

OTRZYMAŁEŚ NIEPRAWIDŁOWY TOWAR?

Przepraszamy, jeżeli przez pomyłkę dostałeś nie to, co chciałeś. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko i chcemy rozwiązać dla Ciebie ten problem tak szybko, jak tylko się da. Aby otrzymać zwrot kosztów lub dokonać wymiany musisz nam zwrócić towar w tym samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w ciągu 14 dni od dnia doręczenia.

TOWAR USZKODZONY LUB WADLIWY

Przepraszamy, jeżeli otrzymałeś towar wadliwy lub uszkodzony. Doskonale rozumiemy Twoje zdenerwowanie i chcemy rozwiązać ten problem tak szybko, jak to tylko możliwe. Skontaktuj się z nami, jeżeli jesteś przekonany, że dany towar jest wadliwy. Będziesz musiał określić dokładnie, na czym polega wada, gdy tylko ją wykryjesz. Następnie poinformujemy Cię, co dalej. Nasze Zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.

TOWAR NIEDOSTARCZONY

Przepraszamy, jeżeli nie otrzymałeś zamówionego towaru. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko i chcemy rozwiązać dla Ciebie ten problem tak szybko, jak tylko się da. By otrzymać zwrot lub dokonać wymiany musisz poinformować nas o tym, że nie otrzymałeś towaru, w ciągu 21 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas email potwierdzający nadanie przesyłki.

CO ZROBIĆ, ABY ZWRÓCIĆ PRZEDMIOT DO NAS?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem swojego konta poprzez nasze internetowe centrum wiadomości lub zadzwoń do nas pod info@hdrop.pl. Musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta o numerze zamówienia, przedmiocie, który zwracasz i powodzie zwrotu. Następnie dostarczymy Ci unikalny numer autoryzacji zwrotu i potwierdzimy adres, na który musisz zwrócić przedmiot. Bezpiecznie go zapakuj i dołącz do opakowania numer zamówienia, nazwę i adres. Możemy nie być w stanie przetworzyć zwrotu kosztów lub wymiany w rzadkim przypadku zgubienia Twojego towaru w drodze. Jeśli poprosisz o wymianę, a produkt nie będzie już dostępny, przetworzymy zwrot pieniędzy do pierwotnej karty kredytowej / debetowej / konta PayPal używanego do zakupu przedmiotu. Każdy przedmiot, który zaakceptowałeś i a potem zwracasz, jest Twoją odpowiedzialnością, dopóki nie dotrze do naszego magazynu. Prosimy zatem o zwrot przesyłki do nas za pomocą dostawców, którzy zagwarantują ubezpieczenie wartości towarów.

CO NASTĄPI PÓŹNIEJ

Wszystkie zwracane nam produkty są kontrolowane przez Dział Zwrotów. Jeżeli masz prawo do zwrotu kosztów, wówczas otrzymasz z powrotem cenę towaru (w tym koszt dostawy). Zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania anulowanego zamówienia, a najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania. Zwrotu dokonamy na użytą do zakupu kartę debetową lub kredytową czy też konto PayPal.

ZWROT WYMIENIANEGO TOWARU

Jeżeli okazało się, że zamówiony przez Ciebie produkt jest wadliwy i dokonaliśmy jego wymiany, masz prawo do zwrotu Twojego zamówienia w odniesieniu do wymienianego produktu w ciągu 7 dni roboczych od dnia po otrzymaniu zamienianego produktu. Otrzymasz w takim wypadku zwrot pieniędzy.

Bielizna i maseczki nie podlegają zwrotowi/wymianie ze względów higienicznych.

KOSZT ZWROTU TOWARÓW

Zwracamy uwagę, że możemy dokonać zwrotu kosztów przesyłki za zwracany towar jedynie w sytuacji, w której: Wysłaliśmy towar inny niż został zamówiony, lub Towar jest uszkodzony lub wadliwy; lub Zwracasz towar wymieniony, którego nie chcesz zatrzymywać. Nie zwrócimy kosztów wysyłki towaru, który okaże się być w dobrym stanie. Koszt odesłania towaru z powrotem do Ciebie będzie zależał od towaru i zostaniesz o nim poinformowany po zakończeniu kontroli towaru.

SKARGI

Przepraszamy, jeżeli nie jesteś zadowolony z tego, jak dokonaliśmy zwrotu, zamiany lub naprawy towaru. Chcemy rozwiązać ten problem. Prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod info@hdrop.pl.